Sunday, June 13, 2010

Last Night


Haa ya Allah haii malam semalam memang hati aku pasrah beb , huwaa ( ! ) aha . aku tatau lah kan macamane boleh jadi , tade plan pun . Mak aku ade hal dekat bandar , tropikal inn . So i thought nak ikut lah kan sebab pikir kalau aku ikut , aku boleh hangout kejap nan achul dia ade dekat bandar malam ni dia cakap . Masa aku dah otw tuh dia call and dia tak jadi pergi . My first action is shocked lah kan __________ then aku pikir lah sape lah ade dekat bandar tuh . Haha memang kelam kabut kot semalam . mak aku cakap ikut jeh dia , malas lah kan nanti
mati kebosanan [ Tett ] haha . masa otw tuh ramai kot aku call and text , haha yang terlintas lah dekat fikiran aku ni haiqal , aziq ali , ashraf roslan , nazifi kudien .

Then dah sampai tropical inn tuh , aku teringat dekat asyiq sebab dia tinggal dekat saujana so dekat lah kan dengan bandar ( ! ) aku text punye text punye text , haha mula-2 dia tanak pergi tau sebab tade duit and plus dia baru balik bandar . Haa tayah leceh aku cakap aku payung dia semua janji dia datang temankan aku | Wee selincah lipas kudung dia okay go haha :p hati aku dah lega kot masa tuh sebab ade membe nak temankan . Then dia datang , aku join lah . menapak siaa dari situ pergi cs , sumpah best ( =.= ) haha penuh dgn maksud tersirat tuh . macam biasa port utama , j.co lah - Haa beli lah donut tuh buat jamah haha . Bebual punye bebual punye bebual panjang lebar , cs dah nak tutup haha tapi kitaorg still dekat situ . Haha relax jeh ______________

Then , kitaorg make a move pergi bazar JB aka pasar karat ==' haha Woahh ramai kot orang sebab weekend lah kan :p just jalan-2 ronda-2 buang tenaga dalam badan haha cuci mata kejap tak beli apa pun | haha Then aku teringat nak cari roost bar so aku jalan sampai dapat lokasi tempat tu . Finally ! woahh i got it haha , dah tau dah tempat dia dekat mana . kesiankan aku , rasanya korang semua dah tau tempat tuh . Best kot tempat tuh , nanti aku nak lepak situlah haha try test :DD once again pusing lagi tade apa , kitaorg patah balik ingat nk tgok bola dekat mamak dekat bandar tuh . Kejap lagi mak aku text dia dah habis , so tak jadilah kan . Before that beli air haus dohhh =_________= patah balik pergi tropikal inn , Haa then hantar asyiq balik rumah .

So im glad kot sebab ade asyiq tadi :) terhutang budi kot nan dia , and dia pun hutang duit nan aku [ ahahahahahaha ] :DD tade lah * so thankss to you asyiq cause accompany me , first time kot dapat pengalaman lepak malam-2 macam ni Hehe :) nanti buat lagi ea haha . Okay ? bubyee guys

No comments:

Post a Comment