Sunday, June 27, 2010

Happy Birthday Akim Chak


Happy birthday to muhammad nur hakim bin ramli . Semoga kau panjang umur , dimurahkan rezeki and hope succeed in your spm buddiee :) ^^ Woahh aku rasa semalam kau punye birthday party best kot , aha . Antara birthday party yang best pernah aku pergi . Haa untung kau dapat sheen , Hehe . thankss to her sebab invite aku :)) .

mula-2 kata nak buat hari ahad , tapi postpone buat semalam . Haa mula-2 aduhaii macam malas nak pergi sebab dapat tau last minute ____ - tapi membe punye pasal , tak kisah lah . Haa venue : LC catering kebun teh , theme : purple and blue Haha nasib baik aku tak datang awal sebab start party-nyaa pun lambat Ghaaa - biasalah kata-2 orang melayu ni [ renung-2 kan ] haha . Aku saing nan achul , ajes , daus | Haa sampai jeh sana tgok cikai , apis , aziq ali , umer dah sampai . Diaorang pukul 2 lebih dah sampai , Hahak padan mukaa :p yang lain-2 tuh aku tak kenal sangat sebab yang lain tuh kawan sheen ^^ Huishh sorang minah ni mulut dia potpetpotpet , kira okay lah ade dia . penyeri majlis lah kata orangg haha tak pikir madah kene reject jeh nan kitaorg Hahaha :DD

before akim sampai , sheen lah sibuk game apa semua . Haa aku yang baru sampai ni kene lah buat ucapan dkt birthday card yang sheen bagi :) ^^ paling best achul punye lahh , seloka semua dia masukkan :DD haha choiii _________- Game ni lah paling aku tak suka main . Ghee bukan apa kene nanti mulalah kene buat yang bukan-2 ( ! ) aku kene dua kali jeh . first kene bukak kasut sepanjang party berlangsung , second kene cium tangan org sebelah kiri aku . nasib baik lah achul duduk sebelah kiri aku , tade lah segan sangatt . wakawaka , haha nasib baik kitaorg semua sporting . ade yang kene joget macam MJ , kene lempang org sebelah kuat-2 , kene cium tangan org yang lebih tua . macam-2 lah kene and paling sweet cikai lah dohhh __________ kene luahkan perasaan suka sayang cinta dkt orang yang dia suka , Cewahhh . nisa dohh , haha dah macam paparazzi dah semua ambik gambar . bahan bukti tuh , kehkehkeh :)

tapi masa tuh jugak lah birthday boy sampai ________ aisemann ( ~ ) masing-2 ade yang sembunyi bawah meja , bongok dohh budak-2 ni . ade yang sembunyi dkt belakang . Haa akim masuk jeh muka selengee tatau apa-2 . memang lah ni nak kasi suprise sama dia bebeh . andy pun ade sekali . haa masa cake sampai kitaorg semua keluar sang a birthday song for birthday boy :D lololo muka akim nak nangis siott , haha serius . Lepas tiup lilin apa semua blablabla time to eat nasi ayam penyett ke penyekk haa ? alaa tatau lah haha tapi makanan tulah , woahh sedap siaa . first time kot makan nasi ayam tuh . nasi ayam tade penyett biasa dah , Ghaa =____________= si apis lah paling lincah makan , lapar katanyaa Hha ajes tak cukup sepinggan manakala achul tanak makan nasi [ sms on diet ] aku cabar dia ( ! ) goodd - then makan kek , budak-2 potong asal boleh jeh haha sengal lahh tape lahh janji cake dia sedapp "

dah malam dah masa tuh , kitaorg plan nak lepak cs kejap . Haa yang lain naik kereta tapi aku , achul nan cikai ambik cab ( ! ) masyaAllah sumpah payah gilaa nak dapat cab err ( =.= ) hmm siap jalan kaki naik jejantas woahh tapi tuptup finally naik bas gakk , aduyaiii _____ okay go okay go ! Haa pergi cs jumpa asyiq kejap , ehe rindu siaa dkat diaa . Huhukk :p lepak " hard rock " katanyaa Ghaa . after that aku nan achul balik awal sebab ade hal lain .

Huishh memang fun semalam , ehe and to akim , happy birthday again :D ^^ love you bestiee . Hehe dah lah aku nak layan lagu nancy ajram ft k'naan ( waving flag ) . macam nak joget-2 siaa dga lagu ni haha . okay ? Bubyee guyss :D

No comments:

Post a Comment