Saturday, May 29, 2010

Unexpected Day


whoot whoot , woahh hari ni semua benda unexpected siaa . Haa panjang aku nak cerita ni , korang bukak lah mata besar-2 yeahh baca entry ni 0___0 agaga ; act plan nak keluar hari ni memang tak rancang pun . Haff call ajak pergi lib so aku okayy jeh kan . Then i tought tak jadi sebab dah pukul berapa dah masa tuh , nak pergi lib pun dah lambat rasanyaa :| tapi tuptup Afyq call cakap jadi plakk nak pergi . it's that first unexpected Haishh apalah kan budak-2 ni ( ! ) aku siap-siap lah apa semua dah standby buku addmath dalam beg ni . aku suruh abang aku hantar , masa otw tuh aku call haff then dia ckp diaorg belum gerak lagi . haish geram ==' Okay lah tape kan , aku sampai lib aku call lagi diaorg cakap diaorg dah dekat plaza seni so that's mean diaorg tak pergi lib . aku dah ( +.+ ) ' tayah leceh naik cab pergi bandar , payah siaa dapat teksi dekat situ

aku sampai jeh , phone aku plak bateri habis . memang best kan -.- aku text diaorg guna phone lagi satu pehh geti balas . sabar jeh kan aku - hampir setengah jam kot aku tgg diaorg kata nak datang . masuk padini keluar padini jeh aku tunggu diaorg then Anuar meet aku . err haa kene tunggu lagi after that baru diaorg muncul . Sumpah masa tuh aku dah tade mood , tuh second unexpected . Haff layan aku masa tuh dah macam couple dah siap pujuk apa semua ^^ Hahaha tapi lama-2 tuh aku okay lah . macam biasa port j.co apa lagi ( ! ) then third unexpected is jumpa dengan Yenni ( VJ ) dekat j.co . haha memang terkejut gak lah sebab ni kali pertama kitaorg jumpa tuh pun tak sengaja . dia sorang-2 dekat situ so aku duduk nan dia bebual apa semua . HAA sumpah best layan dia , dia pun sporting . si Haff tak habis nak pujuk aku , siap beli j.co utk aku tapi aku tak makan pun .

pehh memang best lagi si Kudien pun ade masa tuh , haha tapi dia kejap jeh . lepas tuh woahh 0_0 adip , ashraf roslan , imie , ferra and group P pun ade ( ! ) hahaha memang tak expect lah siaa dapat jumpa diaorg . lama beb tak lepak sama :p Then tga bebual bebual nan diaorg aku nampak hanif ismail nan kekawan dia dekat luar j.co . tidak habis di situ , jumpa plak ungku , daman , hykal nan budak-2 dia lah . Hishh memang masa tuh aku senyum gembira jeh then salam lah diaorg semua kan :)) memang best bebual nan VJ semua kitaorg cerita padahal baru pertama kali jumpa :D haha Then dia pun ajak jalan jalan lah kan , aku okay go [ trademark baru ] Ehe ^^ masa jalan-jalan tuh jumpa allysyaa , mommy , marissa . aku seronok sangat masa tuh , so overall aku berjalan jelah nan VJ ' woahh dia ade nikon D5000 complete siot ; Thanks you kasi pinjam pakai :D

then kitaorg lepak dekat foodcourt , Haa jumpa lagi adip tuh semua - sumpah kecoh siaa diaorg wakaka best tgok gelagat diaorg , Aww ( haha ) camera si VJ tadi jadi bahan lah diarog ambik gambar , nasib baik dia sporting . ade yang onl guna netbook , ade yang bebual like me haha macam-2 lah kitaorg buat tadi :) and you know what guess who i meet ? aku jumpa Rehan :DD [ OMG ] memang aku tak sangka sangat sangat sangat dapat jumpa dia sebab dia ni memang susah gila nak keluar . dia keluar tadi pun dgn kakak dia . aku siap gosok-2 mata lagi betul ke aku jumpa dia , hahahaha :DD terubat gak lahrindu aku dekat dia tadi hahaha then aku teman rehan jumpa hanif ismail nan adip kawan dia :) aku plak jumpa apam , akim chak , kebun , andy haha miss dohh si kebun tuh :p lepas tuh balik semula aku nan rehan mula lah bergosip haha . sumpah memang best tadi * klik klik tadi buat kenangan nan diaorg semua | lama gak lah kitaorg lepak sesama tadi , bergelak ketawa semua , rehan pun blaa nan akak dia tgok movie ^^ im gonna miss you bestieee

Then kitaorg still lagi dekat situ tapi agak bosan dekat situ jeh kan , kitaorg blaa pergi tempat lain . jalan-2 lah satu cs tuh , sambil bebual nan VJ - memang non stop lah tadi berceloteh nan dia :) aha , then haff ajak pergi lepak dekat kopitiam dekat JB Sentral / okay go ( ! ) sampai-2 jeh meja penuh plakk , haishh tapi dapat lah tempat kan . aku just order air jeh tak makan sgt pun diaorg . Haa syokk lah beb | haff belanja aku kira balas perbuatan dia tadi haha tade lah ^^ dia memang nak belanja aku pun .

masa tuh jam dah pukul 6 , VJ pun dah nak balik aku pun sama ( =.= ) Then aku saing nan dia pergi cari bas . she said bye i said bubyee [ Haha ] kitaorg destinasi lain-2 . err aku mula-2 naik bas tapi mak aku suruh drop by dekat burger king so aku turun bas naik cab . memang cipett gila pemandu bas tuh tak geti nak pulang balik duit aku =___= tayah leceh malas nak buat taikk , naik cab pergi sana . Huishh pacikk tuh berceloteh sorang aku layankan jeh dalam cab tuh [ haha ]

hmm sampai rumah pun malam :p Damn , aku happy gila hari ni dapat jumpa ramai kawan aku secara tidak sengaja plak tuh :DD Goshh , macam nak menjerit jeh and i will not forget about today ( ! ) haha okayy lah mau rest penat taip panjang-2 , haa bubyee everyone :D


No comments:

Post a Comment