Sunday, May 9, 2010

Hari Terakhir dengan Cikgu Azmi


Today , my classmate plan buat small event utk raikan hari terahkir nan cikgu Azmi ^ dia ditukarkan dekat SMK Sri Rahmat . last friday , masa dia buat ucapan terakhir dekat sekolah berapa kali siaa dia mention nama kelas aku [ haha ] yelah ckg Azmi ni ajar pun hanya 2 kelas jeh form 5 termasuk lah kelas aku (!) * tak pikir kelas aku memang naik tahun ni madah kene sebut jeh dalam meeting dekat sekolah tuh =.= haha ckg Azmi ajar subjek matematik moden and style dia ajar tak sama nan cikgu lain - bole katakan agak melewe jugakk lah Haha so susah sikit lah nak paham but the best thing is dia jarang bagi homework :p ckg Azmi ni jugak ketua unit koko dekat schl aku so macam terkilan lah kan dia nak pindah ni ' well since dia pegang jawatan tuh koko sekolah aku memang naik wehh lagi-2 kawad kaki semua tuh , bole diharap lah kan (!)

so today is best day utk celebrate dia ' kitaorg buat dekat pizza hut setia tropika :) Haa as always janji melayu , kata start pukul 2 pm tapi hampehh pukul 3 lebih baru dapat meja . err sengal =____= dengan perut aku dah poco-2 and aku a little bit bored dekat sana , hmm memang lah cari pasal ^^ then after dapat seat , aku borak-2 lah nan cikgu blablablaa padahal masa tuh aku memang dah bosan , tade mood (!) Finally , pizza sampai ' woahh order 8 pizza siaa , banyak gila tapi disebabkan lapar bedal jeh 3 pizza aku hayun - kenyang alhamdulillah :) kecoh bole tak budak-2 ni dekat tempat tuh , segan siaa hahaha dioarg inat ni dekat sekolah ke apa :DD lagi-2 Alliana , our badut wakaka madah nak bergambar nan budak lelaki cina kelas aku , handsome lah gakk ^^ then dslr Khairina memang utk kekawan dohh aku rasa haha ' sabar jeh . lepas selesai semua tuh balik lahh and aku pun tidur Hahahaha [ penat + kenyang ] Tett :DD

No comments:

Post a Comment