Saturday, April 10, 2010

Kem Easy Math

Hello , lama tk update blog rasanyaa -.- haha finally ade benda nak cerita baru aku update lah kan :) haha siang tadi ade program easy math dekat smk impian emas [ sekolah aku lah tuh ] Hmm biasa jeh kot haha and sibuk dengan kawad kaki polis peringkat daerah :| Woahh cuci mata kot tadi haha tade kerja * Then pagi pagi buta dgn mata aku yang agak macam chinese ni datang jeh masuk sekolah menonong macam tade benda berlaku [ haha ] paham tk ? wtv lah ==' ckg yang ajar tuh from SMK Sri Rahmat , dia kelakar bole tk haha tk habis habis puji budak lelaki bagus and puji diri sendiri [ humor dohh ] aku tatau lah nama ckg ni apa Tett (!) dia ni time bagi soalan beriya nohh tapi time nak siapkan satu soalan tuh makan masa setengah jam - bukan apa , nt before dia tulis jawapan mula lah dia punya bercerita dan al kisah dia yang nk kenekan budak budak perempuan :DD haha sengal dohh but fun bole tk :) nk buat jawapan adelah dlm 5 minit jeh yang saki baki tuh haa berceloteh panjang ==' haishh ckg ni haha melewe bole tahan . that is the best part so far and paling aku tk bole tahan masa sampai ptg , 4.30 . woahh gila siot nk menunggu sampai 4.30 -.- but finally dah habis lega siot haha . Btw , esok ade lagi OMG tape tape hati kene ikhlas :) okayy lah dudes and babes Tata haha

No comments:

Post a Comment