Sunday, April 25, 2010

25 April :)

Hello hello :) hehe , hari ni punye plan utk tidak ke JomHeboh yang sesak gila and panas terik -.- Haha but plan nak ke library :p Cehh konon mulia sehh niat tuh (!) Ghaa - aku , Haff , Amyy , Afyq , nan sorang lagi * [ sorry tatau nama ] meet dekat Anggerik . Pehh kematu siaa bontot aku tunggu diaorg =.= tapi nasib baik lah mood aku okayy masa tuh , kan . Then , aku naik cab nan Haff because kitaorg nak pickup Anuar and after that bapak dia drop by kitaorg dekat library . Wahh sampai sana jumpa Afda :) agak agak kitaorg belajar ke dekat sana ? [ haha ] belajar wehh tapi kejap jeh . Hahaha habiskan masa dekat PetroSains level bawah tuh . punye lah sejuk macam dekat Antartika bole tk -.- haha kitaorg yang jakun dan kuno sedikit dgn ilmu sains ni , mulaa lah buat eksperimen sendiri dgn mencuba segala benda alahh yang ade dekat petrosains tuh :DD aku nan Amyy dah macam apa dah , haha Gila dohh layan kepala Amyy [ first time hang nan dia ]

Kitaorg yang mula macam cacing kepanasan dan agak boring , meneruskan our journey ke town city :) as always , jalan jam perut lapar sampai sana Haff bawak kitaorg pergi JB Central , lepak dekat Old Melayu Kopitiam ' pelik gak nama kopitiam ni , first time aku masuk wehh [ Haha ] Then makan ntah apa-2 jeh tadi . roti butter + kaya something like that lah , tk kenyang pun =.= Haha treat Amyy botak tuh air . Haha shoot-2 lah kejap tadi nan camera Haff and Amyy :D suka aku nyahh , Hahaha (!)

Then , destinasi seterusnya adalah di atas bumbung Plaza Seni ' guess so "____" selain ber'photoshoot di atas sana , whoot whoot dapat tgok "wayang" free Dherr :p Tett shhhhh . macam-2 aksi diaorg ni buat paling tk bole blaa aku rasa si botak tulahh . Kelakar dohh Amyy :DD * love to hang with this person , ma bestiee :) Haha lepas tuh lepak j.co plakk . makin buang tebiat si Amyy ni . and terjumpa lah Adip , Kudien nan Imie . lepak punye lepak aku tk terinat ade tusyen ganti OMG -.- aku dgn lincah call Shahrul saing nan aku pergi tusyen .

Hishh geram aku dgn jalan jam and pemandu teksi yang cerewet tanak ambik penumpang plakk , LOL (!) inat aku tk bayar ke . Haa sampai tusyen jeh lagi tinggal setengah jam jeh kelas tp nasib baik ckg sporting and memahami (!) Terima kasih cikgu :) So i guess that's jalan cerita utk hari ni . Haha yang paling seronok dpt hangout with Amyy , Haff and others . memang nak sgt jumpa diaorg , Finally tertunai gakk hasrat aku [ haha ] Bbyee Dudes and Babess , see yaaa :D

No comments:

Post a Comment