Sunday, March 7, 2010

Sport's Day

assalamualaikum (!) Ehee tetiba jadi baik ni Ghaa - nowadays rasa malas lah kan nk update blog kalau tade benda nak share kann . tapi tapi , semalam smkie buat sport's day kali ke 8 kot . err my last year :( Haha best kot , gila lah kan dapat join event macam ni . aziq ali and ayus ex smkie pun datang Hehe fun lepak nan diaorg :)) Ohh event bermula dgn perbarisan lah , krs , kadet bomba , pbsm kadet polis , pengakap , puteri islam and etc pun ade lah kan . haha kelakar lah kan tgok budak budak yg tak pernah kawad masuk kawad , kayu lah wehh ! haha but sokayy lah :p

then acara bermula dgn 400 m , OMG aku masuk acara tuh Huwaa == tgah best best lepaking with my friends and jadi photographer kejap bole plak ckg panggil utk standby acara 400 m tuh . Cehh konon lahh , haa aku pun standby lah warm up sikit :) pendekkan cerita , aku line nombor 2 woahh rumah merah rumah merah Haha . rumah biru star woahh ' acap , rumah hijau ' madhan and rumah ungu ' firdaus . pengadil kata " ke garisan , sedia , Tuffff hahahaha " bermula lah perang 400 m wahh konon . mula mula aku lari slow jeh , simpan tenaga Then acap dh leading lah kan . masuk second round aku beat nan firdaus and finally dapat no 3 jeh , alhamdulillah lah kan :))

after that , aku mcm nak mati sekejap -' bole rasa mcm nk pitam plakk aduhaii == pbsm pbsm i need help (!) and thanks to Edwin panggilkan pbsm . Pehh memang rasa loya gila and the best part is dapat urut free woahh Haha sial jeh :) hmm then aku okay lah sikit . arghh malas nak cerita part tuh HAHA , sambung -'

after that tgok acara 4x100 m , woahh my bestiee masuklah kan acara tuh Apiscandal aka Thomas Dancer wakaka :D gilaa lah dia , nk berlari bole nak melawak plakk . cett konon macam Usain Bolt lah * sorry kalau salah eja - siap pakai cermin mata atlet Ghaa :p layankan jeh dia ni (!) haha tuptup dapat no 3 jeh haha Bro ' hebat lah kau :))

Then photoshoot lah kan -' haha bole kata dah macam parti dah kitaorg buat , aku rasa kitaorg paling kecoh sekali that event HAHA paling mantol aku rasa masa ambik gambar ala ala ungku HG and Daman * sorry Ungku , Daman :p ehee Wul kene mantol and dia paling teruk kene simbah and baling air lah , macam macam lahh :DD tapi kira adil lah kot sume orang kene haha accept me ' whoot whoot :DD * nak tengok hasil photo , pegy view dekat album umer and aziq ali

pendekkan cerita -' sume orang berkumpul dkt tgah tgah padang yg panas teramat dohh huwaa . kira acara penutup lah ! Every kadet ambik tempat masing masing , woahh Gila lahh . ckg suruh aku duduk depan sekali utk standby ambik piala err . Bengang sial nama aku first sekali kene panggil ambik piala but adelah rasa wow happy gakk ") haha memang kecoh lah time pemenang ambik piala and hadiah . Haha biasalah tuh kan - Then before balik , kitaorg bergambar sakan haha . memang best lahh semalam and i will never forget it :) Thanks lahh kekawan yang make crazy happy yesterday ' :DD

No comments:

Post a Comment