Tuesday, March 16, 2010

The Picnic Party ' katanya

woahh hari ni fabulous (!) Hmm membe membe plan nak buat picnic party hari ni so err excited lah kan :) konon temanya merah , hitam dan putih haha aku lari tema kot err but ade lah sikit kan Damn , aku tumpang Cik Didi with cikai , paiez , ajes and etc lah kan ' sampai sampai jeh meet Haff - lama tk jumpa dia , makin handsome boy lah kau Hahaha * and thanks for the present , so cute :)) woahh mamat ni ade camera dslr baru Ghaa - jealous lah aku (!) hah mommy i want that camera too +______+ err ape aku merepek ni haha

Then , jalan jalan nan Afda treat dia coolblog :) jumpa plakk si Gayboy apis , then follow dia pergi foodcourt , lepak sana . almost 3 o'clock aku bought bucket kfc nan Afda ' thanks Afda sbb tongtong duit nan aku ==' then gerak lah IG - err sorry lah kan dtg lambat sikit haha seriously mula mula memang tak teratur / huru hara gak lah nak cari tempat and at the same time ade besday party dkt tempat yg sama err nasib baik lah besday party diaorg small jeh kan haha , lucky Ashraf Roslan join gak besday party tuh that's mean dia kenal lah kan, then dia kata bole tumpang tempat yg sama and diaorg pun tk kisah on jelah :DD

Panas bole tak masa tuh ==' berpeluh aku (!) then Adip call suruh jemput dia dkt bawah , aku pun okayy silakan Adip whoot whoot - haha sorang sorang aku ajak makan - tanak tanak err ape lah kan . but pendekkan cerita akhirnya diaorg pun start lah makan . yg diinvite semua dtg Allysyaa , Marissa , Adip , Haff , Ashraf Roslan , Puteri , Riema , Rinie , Leyla , Temen but Rehan jeh tk dtg :( leyla you dtg last kene kemas tau sepatutnya Haha :DD ashraf , aku geram nan kau . tk makan pun ea , Puteri pun sama haha :p * thanks to allsyaa and marissa sebab bagi present , nice lah kan :D

finally , ape lagi berphotoshoot lah kan . err best gila dpt nganjing adik beradik hot tuh :p and ambik gambar nan diaorg . err damn aku penat lah kan - so itu jelah kot nak share :) nanti update lagi okayy bbyee and guys Thanks a lot for today . love yeahh - cool


No comments:

Post a Comment