Tuesday, March 30, 2010

Cik Rafidah yang Sporting

Hari ni aku tatau kenapa cikgu Sains aku , ckg Rafidah little bit aneh sikit Haha - hari ni dia sporting gilaa , naik heran aku dibuatnya (!) haha :D masuk makmal jeh after bagi salam ape sume , dia bukak youtube lagu Zee Avi "Kantoi" haha . tk pernah pernah plakk before this ckg aku macam ni :) Then , dia kata mari nyanyi sama sama and she said "nowadays saya suka dga lagu ni without any reason " Ghee kitaorg pun layankan jelah , bole katakan semua budak classmate aku nyanyi Haha fun kot tadi even masa tuh aku selsema == twice plak tuh dia putarkan MV Kantoi tuh ' wahh sakan gila ckg aku ni hahaha and you know what , today dia bagi homework suruh tulis lirik sendiri secara berkumpulan lah kan , based on this song :) Gilaa betul haha but lirik tuh mesti ade unsur unsur global warming haha . first time dapat homework macam ni and this Thursday dia nak wakil each group nyanyikan lagu tuh based on lirik sendiri masa kelas dia nanti . ape ade hal :D haha sayang betul aku dekat ckg aku sorang ni ' sporting habis :))

No comments:

Post a Comment