Saturday, December 26, 2009

Saturday , 26 Dicember

hmm hari nii hang kejap dkt bandar . act tujuannye ke sana sbb amanda ajak pegy birthday party adik comel dia dkt hotel puteri pan pacific HEHE . mula mula gerak nan ajis naik bas drop by dkt bandar lahh kann sementara tuh tunggu adip dkt bandar coz nak saing . kitaorg jln , then lepak j.co jeh . beli donnut , makan sedap gila hehe my fav . masa adip sampai , donnut tinggal satu jeh haha . then kitaorg tunggu si afyq nan cousin dia , haff plakk. hmm makan masa a few minutes lah gak nk tunggu kemunculan si haff nii . haha but after he came , tk sangka ramai gak yg ikut . rupanye kawan kawan si afyq nii gak adalah yg aku kenal . hmm aku , adip , ajis dan haff naik cab yg sama pegy hotel . yg lain naik cab lain . paling best ajis buat amal jariah , dia bagi donnut j.co yg tinggal satu tuh dkt driver teksi tuh HAHA rezeki pacikk taxi woahh . hmm sampai sampai , amanda jemput kitaorg masuk but have a bit little problem . nk dipendekkan cerita , adip , aku , ajis , afyq nan haff jeh yg dpt join birthday party tuh . membe membe afyq yg lain balik sbb tk dijemput , tp kesian gakk . hmm nvm it's not my problem . haa masuk jeh newsroom salam bapakk amanda . then kitaorg duduk meja lain , adip duduk meja lain . but it's okay , aku nan ajis mulakan perbualan lahh antara afyq nan haff . haha kelakaa bodoh si ajis nii . elakk makan pinggan kosong jeh meja tuh . mula mula segan nk bangun ambik makan tp klu tk ambik rugi so aku mulakan langkah . menu kitaorg roti berlapikkan keju , tomato , slice of meat and sardin . ajis ambik telur hancur tapi aku tk minat . i think selama kitaorg dkt situ almost an hour , makan tu jehh . haha nk ambik lain segan ! haha pentol gila . then kitaorg salam bapakk amanda , balik semula ke cs . jalan jalan kejap , adip nk cari beg . tp tk beli pun , tade yg berkenan . so , dlm pukul 6 masing masing balik . adip take a cab , aku naik bas . hmm tu jeh nk cerita HAHA btw , amanda thanks for invited me and wish happy birthday dkt adik u , she's damn cute woahh . hehe

No comments:

Post a Comment